Lansarea cartii Bloguri, Facebook si politica

Mare bucurie mare pe capul meu. Doi dintre cei mai buni prieteni si fosti colegi de Papiu, Tudor Salcudeanu si Paul Aparaschivei, au venit zilele trecute in Club Office sa-si lanseze cartea Bloguri, Facebook si politica (Editura Tritonic). O buna ocazie sa ma intalnesc cu multi alti prieteni si prietene (Bristena fiind una dintre ele), dar si sa fac cateva poze de amorul artei :).

Eu unul m-am simtit super si sper sa mai avem asemenea evenimente prin oraselul asta al nostru. Desi cartea vorbeste mai mult despre mediul online politic, va spun ca am gasit destule sfaturi utile pentru blogul si profilul meu de Facebook, asa ca v-o recomand cu drag. Dar gata cu vorba, fotografiile:

Club Office

Putina cafea inainte de toate

Bloguri, Facebook si politica

Bogdan Hrib, Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei, Cornel Briscaru

interviu Paul Aparaschivei

interviu Tudor Salcudeanu

Paul Aparaschivei

Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei

Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei, Cornel Briscaru

Paul Aparaschivei

Paul Aparaschivei, Tudor Salcudeanu

Publicul

Sorin Stoica - live facebooking de final 🙂

~ de Dani Pavel pe 20 martie 2010.

3 răspunsuri to “Lansarea cartii Bloguri, Facebook si politica”

  1. Iti multumesc si pe aceasta cale pentru imaginile astea faine din Office 😀

    Fie ca lumina sarbatorilor sa-ti patrunda prin blitz pana in sufletul photoshopist…

  2. […] mama acasă! Iată şi câteva fotografii de la faţa locului (îi mulţumim pe această cale lui Dani, bunul nostru prieten şi […]

  3. fotografia „Club Office” e superba! imi place prea mult umbra luminoasa pe tablourile vechi

Lasă un comentariu